Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z decyzją Kanclerza nr 59/2014 dotyczącą zasad zamawiania materiałów biurowych oraz nowym wzorem wniosku na zamawianie materiałów biurowych. Nowy wzór obwiązuje od 22 maja 2014 r. Decyzja i załączniki poniżej. Decyzja nr 59/2014 Kanclerza Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie w sprawie zasad zamawiania materiałów biurowych, środków czystości i artykułów spożywczych z dnia 22 maja 2014 r. [DOC, 0.05 MB] Załącznik nr 1 do Decyzji Kanclerza UKSW Nr 59/2014 z dnia 22 maja 2014 r. (Wniosek zamówienia materiałów biurowych) – format doc [PDF, 0.79 MB] Załącznik nr 1 do Decyzji Kanclerza UKSW Nr 59/2014 z dnia 22 maja 2014 r. (Wniosek zamówienia materiałów biurowych) – format pdf [PDF, 0.04 MB] 02 listopada 2022